Vad är detta för en måndag?

På vägen hem idag kände jag att det var läge att liva upp måndagen och familjen lite, med var sin semla. Så jag stannade till i Fridhemsplan och köpte fyra semlor, och trodde att jag skulle få stående ovationer när jag kom hem. Väl hemma möttes jag av en glad tonåring, en sjuk & ynklig tonåring och en sjuk & ynklig vuxen. De två sjuka verkar lida av någon sorts magåkomma som jag hoppas är väldigt kortvarig.
Jag lagade mat och försökte få i sjuklingarna lite, men det gick inge vidare. Jag och Tessan åt upp maten i alla fall och vräkte sen i oss var sin semla. Mums! Fast det hade varit roligare om alla fyra hade suttit tillsammans och glufsat i sig "bullarna".


Swisch, sa det bara och så låg dessa fettbomber i min och Tessans mage!!


Fet & proppmätt, men lycklig ändå!


Skön måndag på er!

Kram H

 


Kommentarer
Postat av: carina

mums! lät gott! Har du klippt luggen? Jätte fin bild i alla fall!

2010-02-02 @ 08:44:30
Postat av: Helena

Tack! Jag "petade" lite på luggen förra veckan och hade plattat till den lite! Kram H

2010-02-02 @ 09:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0