Beach 2010

Någon som någonsin trott att jag skulle bli fit till sommaren??!! Hahaha! Inte jag heller! Men man kan ju försöka röra på sig och äta något sånär sunt ändå, i alla fall i veckorna. Och så svullar man lite på helgerna och går en skön promenad. Inte så dumt va!? 

Sitter hemma i soffan och känner mig allmänt stel. "Julskinkan" var på årets första spinning/pump-pass idag. Jösses vad jag kommer att ha träningsvärk i morgon och än värre på lördag. Andra dagen är alltid värst när man har börjat träna. Gud vad det känns skönt att man är på gång nu i alla fall. Och vad jag är allra stoltast över är att jag inte har rört godis över julen. Inte en chokladbit!! Så mycket chokladlådor som vi fick på jobbet innan jul och jag har lyckats avstå! Duktig Helena!! Men vi får väl se hur länge det håller i sig. Varje dag som jag inte äter godis är en bonus, gottegris som jag är.




Nu ska jag ha min balja med nyponte, men i morgon är det fredag, löningsdag, mysdag och svullardag. Yippiihh!

Härlig torsdag på er fina människor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0