Magkatarr???

I fredags var vi hemma och tog det lugnt. Lagade mat, intog horisontalläge i soffan och kollade på "Let´s dance" som vanligt. På lördagen blev det lite stressigt eftersom vi sov för länge. Vi skulle hämta Tessan från sin badminton och sen sticka till mina föräldrar i Västerås, så vi fick hoppa över frukosten. Hämtade upp T och slank in på "Donken" i Rissne och vräkte i oss en rejäl "frulle" i stället. Inte alls dumt med burgare, läsk och pommes till frukost, bara det inte blir för ofta. Tessan frågade om vi skulle åka förbi Hummelsta där man kan köpa en massa godis. -Jajamensan, sa Lasse, vi kommer att åka förbi, men inte svänga in!! Hahaha!! Hon går på det varje gång. Men självklart åkte vi in dit så tjejerna fick köpa sitt lördagsgodis.


Lördagen är räddad för Emma och Tessan.

Vi hade en jätteskön lördag med fika, god mat, vin, Robinson och kortspel. Allt skulle ha varit perfekt om det inte var för det obehagliga brännande, trycket över min matstrupe/bröstkorg som jag har haft i tre veckor nu. Det känns oerhört olustigt!! Idag var jag hos doktorn och han tror att jag kan ha en rejäl magkatarr, så nu blir det till att knapra piller och se om det blir bättre.


Jag springer hos sjukgymnasten med min "artros-axel" och nu detta. För länge sen levde man bara tills man var i 40-årsåldern och det verkar som att man inte ska leva så mycket längre egentligen. Det går bara utför med kärringen nu! Men jag ger inte upp, tänker nog vara med ett tag till! Så ta inte ut någon glädje i förskott nu! Hihihi!

Nu ska jag dricka varmt vatten i stället för mitt nyponte som troligtvis är lite för syrligt för min mage för tillfället. Snyft!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0