Mina vänner Oskars & Kallax

Idag har vi fixat och donat inför resan till Finland; Bilcheck, tvättstugebokning (inför hemkomsten), lämnat nycklar till vår tillfälliga inneboende, packat osv. Men viktigast av allt, vi fortsatte jaga surströmming, och trägen vinner!!!


Så där ja, nu behöver jag inte bekymra mig om att mammas små burkar inte ska räcka. Härligt!
Det blir hårt tunnbröd med mandelpotatis, hackad rödlök, surströmming och "Morfars Brännvinsost", en iskall öl och lyckan är fullkomlig!

Om du gillar sill ska du absolut prova surströmming, det smakar inte som det luktar, I promise!!

Nu ska jag fortsätta med packningen, så en skön lördag på er!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: LaLizita

Härlig blogg! :)



Surströmming vet jag inte om jag skulle våga testa, man har ju hört så mycket äckligt om det :S



Trevlig kväll!

2010-07-17 @ 20:02:15
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Sv: Haha, ja.. vi får väl börja köpa nåra triss :)

2010-07-17 @ 20:55:02
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0