Body America

Jag har nyligen upptäckt kroppsserien Body America, och jag är frälst. Jag vill ha alla fyra dofterna i både bodymist och bodybutter. Finns visst i scrubcreme också, som skulle passa mig perfekt när jag bastar varje morgon efter min simning, men den har jag inte sett ännu.


Doftar gottigott och jag vill ha alla.


Varje gång vi har varit på Citygross har jag gått till Body America-produkterna och sprutat på mig av bodymisten Toast to the coast. Idag "tröttnade" Lasse på mig och tyckte jag skulle köpa den. Hihi!


I stället för bodymisten så blev det body-buttern som fick följa med hem. Kände att jag hade mer nytta av den i dagsläget. Men när jag får lön ska köpa misten också.

Nu ska jag kolla på VM-fotboll (Frankrike-Uruguay) och till det serveras smörgåstårta och vitt vin. Mums!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0