En är supernöjd och en är "fett" missnöjd

Jag är så himla nöjd med mig själv, för det får man väl vara ibland va!?
Jag som inte har tränat någonting på ca nio månader, alltså sen Huvudstabadet stängde förra säsongen, har nu simmat nio morgnar av elva möjliga, och längtar redan till i morgon bitti när jag ligger i plurret igen. 1 km varje morgon kl:06.00, inte illa va!?


Havregrynsgröt med lite linfrön och mjölk efter varje simning.
I morse blev det med "mammaplockade" blåbär till.





Efter jobbet följde jag Tessan till frisören för att hon skulle bli lite fin i håret inför avslutningen och semestern.
När det var klart blev Tess sjukt snygg i håret. Jag vill också ha en sån frisyr!!
Tyvärr fick jag inte ta några kort på Tess så att ni kan se resultatet, bara denna förebild som jag tog mot hennes vilja. ;-)
Men vad gör man när ens dotter bara gråter och gråter och ångrar sig, och det inte spelar någon roll vad man säger? (Och anklaga inte mig nu, för det var Tessan själv som ville byta till den nya frisyren).
Men jag kan ärligt säga att hon blev SKITSNYGG i håret. Synd bara att hon inte fattar det själv!

Tess! Du är den finaste 14-åring som finns och jag älskar dig.







Kommentarer
Postat av: AnnaLeena

Va du är duktig Helena:)

2010-06-09 @ 08:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0