Resan fortsätter...

Vi har det kanon bortsett från vädret, vi äter, dricker och kollar fotbolls-VM. Annelie och Sari är ju inte med på "Wallmans VM-tips" men de blir tvungna ändå att slökolla på lite matcher med mig. Hihi!
Vi är i Kroatien nu och har vår första dag här, med regn hela tiden.  Enligt utsago ska vädret bli bättre, men jag har i alla fall skaffat mig 24-timmars internet som jag delar med våra ungdomar, och nu är jag med er igen. Alla i "gamlingsvagnen" har lagt sig utom jag som sitter här och surfar lite. Här kommer några bilder från vår resa hit och jag hoppas få visa lite soligare bilder så småningom. Men jag lovar att vi har "sol i sinnet".


En öl på båten från Trelleborg till Rostock.


Här dukas det upp frukost i Tyskland...


...samtidigt som en snubbe kommer och tömmer "Bajamajorna! precis bredvid, fräscht!


Överallt runt rastplatsen fanns det massa såna här små jordhögar som tydligen är från mullvadar.


Jag älskar alla vackra vallmoblommor som växer vildt längs vägarna.


En söt liten vallmoflicka redo att åka vidare på vår färd.

Nu ska jag hoppa i säng och återkommer med mer och skojigare bilder i morgon. Måste ju läsa en liten snutt i min bok också.

Ha det gött där ute i världen!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0