Villa Rubin=världens äckligaste Caesarsallad

Vi har varit vid ett bad som heter Villa Rubin idag och hade det urmysigt i hettan. Allt var kanon bortsett från den äckligaste maten jag någonsin ätit. Jag tror nog att den var äckligare än blodpudding till och med. Några av er som läser vet ju att jag tycker att typ ALLT är jättegott, men idag mötte maten motstånd kan man säga. Jag beställde in en caesarsallad och var väl medveten om att den skulle innehålla fläskkött i stället för kyckling. In kommer en skål med lite grönsallad, två tomatskivor, lite fläskkött och säkert en deciliter vanlig senap nersplashad över alltihopa. Fy fan, rent ut sagt! Det var första gången i mitt liv som jag inte lämnade en enda sekin i dricks!


Undrar om det ligger en liten Alina mellan katterna och hundarna??


Emma grundar inför sin Spanienresa.


Vi träffade en riktigt sällskapssjuk pippi. Någon som vet vad det är för sort?


I morgon bär det av till Venedig och det är uppstigning kl:05.30. Stööön!



Kommentarer
Postat av: Pauline

Vad mysigt ni verkar ha! Jätte kul att du lägger ut en massa bilder:D Snart kommer ni hem!! Synd för er men bra för mig som får träffa Emma:D (a). jo jag undrar hur det går med Emmas navelpiercing o så med badet?? Är den bättre nu? =) Puss!

2010-06-29 @ 18:16:30
URL: http://paulinelinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0