Vuvuzela

Vuvuzela är en sydafrikansk trumpet, ett jäkla otyg till instrument som jag på mycket kort tid har lärt mig att hata. Nu när jag för en gångs skull är lite engagerad av fotbolls-VM ska jag få tinnitus på köpet, för att de galna supportrarna tutar i sina vuvuzelor 90 minuter i sträck.
Normalt sett brukar jag tycka att fotboll är roligast live på plats, men om de så kastade biljetter efter mig skulle jag inte vilja vara på plats under detta VM och förstöra mina öron. Herre min skapare, förbjud Vuvuzelor!!!

Kommer du i närheten av mig med en sån här så kommer jag att beslagta den och bryta av den! Hihi!


Tuthulliganer! :-)

Just nu leder Tyskland med 4-0 mot Australien. Perfekt för jag har tippat på Tyskland!

En fortsatt härlig söndag på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0