Tjejkväll med B&J igen

Har haft en helmysig kväll med världens bästa döttrar. Och faktum är att vi fungerar bäst med varandra när vi är själva, bara vi tjejer. Synd men sant! Men det är nog för att vi gör typiska tjejgrejer när vi är själva, plus att det inte händer så ofta och därför uppskattas mer.
Ikväll blev det makaronipudding enligt Emmas & Tessans önskemål. Därefter blev det var sin Ben&Jerrry till en riktig tjejfilm. Vi kollade på "She´s the man", en äkta collegefilm som jag kallar den typen av filmer. Sanningen är den att jag alltid har älskat såna filmer, och njuter av att se dem tillsammans med mina döttrar.


Cookie Dough är den godaste av B&J-glassarna.


Vilken tur att jag har Emma & Tessan så att jag kan se den här typen av filmer utan att skämmas!


Natti natti mina tjejer. Snart är det långhelg för mig och påsklov för er! Skönt va!?





Kommentarer
Postat av: Linis

Hahah den filmen är ju grym! Mysigt ni verkade haft de !=)

2010-04-01 @ 16:32:03
URL: http://paulinelinis.blogg.se/
Postat av: Klara

oh vilken fin blogg du har!

2010-12-05 @ 13:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0