Tragiskt sladdlös

Jag sitter i bilen på väg till Sunne och kom precis på att jag mitt pucko har glömt min kamerasladd hemma. Jag som har fixat med Comviq surf och allt för att kunna blogga hela helgen. Snyft! Undrar vad en sån sladd kostar??
Jag har två stycken hemma i lådan, så man har ju inte lust att lägga ner nån större förmögenhet på det.



Tänk om man hade en liten sån här med sig....

Ja hör ni gott folk, det kan vara så illa att ni inte får se några bilder förrän efter helgen. Men ge inte upp hoppet om mig ändå!
 
En underbar torsdag på er!







Kommentarer
Postat av: Carina

Den kostar nog inte så mycket ;-) Är du på spa? Vilka är ni som åker? Ha en jätte bra helg! kram

2010-03-11 @ 17:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0