Från Facebook


Emma Lindberg
 

Emma Lindberg
Mamma köpte mig en glass
bara för det ska hon få se mig dansa jazz
Mamma hon är alltig glad och go
henne vill alla sno
Men, ack det går ej
För Helena är min pappas tjej
Mamma gillar champange, ostron och att basta
Och gillar därför då inte att fasta
Jag har slut på ord och vill inte mer chansa
För nu ska jag gå och dansa!

JAG ÄLSKAR DIG MAMMA!!!!♥ ♥ ♥


Detta inlägg hittade jag på Facebook idag. Hur mycket värmer inte detta ett modershjärta, hur mycket som helst!!
Tack finaste Emma för din lilla dikt. Älskar dig också, mest på hela jorden!




Kommentarer
Postat av: Emma

Det var så lite så :D <3

2010-05-18 @ 22:55:48
URL: http://helenangrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0