Roligaste årsmötet ever

Sitter här och laddar inför en trevlig kväll hos vänner, och minns gårdagen med värme i hjärtat, gårdagen då BTF hade sitt årsmöte i festvåningen på Sjöfartshuset.
Fan vad jag hade kul och fick så mycket skratt och "Prippskärlek".
Konstigt att jag inte är hes med tanke på hur mycket man babblade och sjöng.
Här kommer en bildkavalkad från gårdagen och man kanske måste ha varit med för att veta hur kul vi hade.


Jag var en av de första som kom och passade på att gå runt och titta lite. 


Folket börjar anlända och hälsa på varandra.


Dags att sätta sig så att årsmötet kan börja.


Jag var en duktig flicka och satte mig längst fram, men många stolar var tomma där precis som sig bör. Hihi


Styrelsen svarar på frågor.


Efter avslutat möte blev det lite mingel innan middagen.


Två snyggingar att vila ögonen på vid bordet, Kjelle och Amel.


Söta Patricia


Det ena långbordet


och det andra.


Förrätten är framdukad.


Klart man är nöjd med så god mat & dryck och underbara människor runt omkring en.


Jag blev så imponerad över de söta virkade dukarna som låg på allas "undertallrik" som dämpning mellan tallrikarna. Alla hade olika dukar. En kul idé som jag kommer att anamma.


Varmrätten har kommit in, och kalvfilétournedon var bland det godaste jag har ätit. Shit vad gott det var!!


Plötsligt hade jag slukat min efterrätt och glömt att ta kort på den. Tur att min bordsherre Janne babblade så mycket att han inte hade hunnit börja på sin, så jag fick ett foto! Tack Janne för att jag fick låna din efterrätt.


Ett försök att ta kort på den söta balkongen där rökarna höll till. Men det ser mer ut som ett fängelse, vilket kanske är bra! :-)


Vi har bytt salong för att inta kaffe och avec.


Härliga Elisabeth höll i "körslaget".
Hahaha, vi stängde dörren för att förskona den stackars personalen från vår sång.


En underbar tjej som tog hand om oss hela kvällen. Nu har hon öppnat baren och jag har fått en GT.


Jag, Amel och Magnus.


Partyt är igång!

Här följer en studie i Amel. Underbara roliga helsköna Amel. Det är helt sjukt hur mycket du kan få mig att skratta! I love you!















Skål Janne!


Har ni fest eller!?


Amel, Brittis och Stefan


Kjelle & Stefan


Eva & Kjelle


Janne & Eva


Jag blev helt förtjust i denna nya sommaröl, med flädersmak, från Carlsberg, Pripps Blå Sommarlager. Den kommer att bli min givna beställning på utebarerna i sommar, för tyvärr kommer den inte att finnas på "Apoteket Röda Näsan".

Tack BTF för den roligaste kvällen (och morgonen) på länge. Hoppas att alla andra hade lika kul som jag!












Kommentarer
Postat av: Stefan

Underbar fest med en helt otrolig middag. Och tack för ett hrlt otroligt undebart sällskap. Ps. Fina bilder Helena.

2010-05-08 @ 15:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0