Lite romantik kanske....

Jag kände att det var dags för lite romantik i det Nygrund-och Lindbergska förhållandet och bokade in en natt på Gripsholms Wärdshus. Egentligen skulle vi ha gjort detta förra året när vi firade 20 år tillsammans, men ni vet hur det är, tiden bara rinner iväg.
Jag hoppade faktiskt på ett erbjudande från Amelia och i fredags var det absolut sista chansen att boka. (Jag har ju bara haft ett år på mig. Hihi!). Erbjudandet innebär att Amelia bjussar på hotellövernattningen mot att jag själv betalar för ett middags-och frukostpaket. Det fanns en hel del hotell runt om i Sverige att välja på, men jag föll för Gripsholms Wärdshus då det inte är alltför långt bort plus att Mariefred verkar vara en urmysig liten ort. Har bara varit där en kort stund och lämnat Tessan hos en kompis. Redan då sa jag att jag ville tillbaka dit och se mer. Så nästa helg är det dags, och då kan ju jag och Lasse fira både 20- och 21-årsdagen.


Mysigt va!?
Och jag har kollat upp att det finns bastu också. Bäst att man packar skrubbvantarna.
Helena ääääälskar att basta. Det vet alla som känner mig. Man är ju från Finland.

Hyvää yötä (god natt)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0