Tråkigt & roligt

I morse hade jag tid hos tandläkaren för att ta hand om den förbenade tanden som gick sönder i fredags. Min tandläkare Jörgen borrade bort all amalgam och precis som jag visste var tanden så skör att den inte gick att bygga upp igen, så det blir en ny krona. Nu har jag fått en provisorisk krona tills min riktiga avgjutning sätts in på tisdag. Tack och lov så är Tandläkarna Larsson fantastiska på att sätta bedövning, man känner ingenting! Däremot känns det som FAN i plånboken. Detta kalas kostar 5077kr. Där rök semesterpengarna jag hade sparat ihop!

Nu tilll det roliga!
Idag gick jag lite tidigare från jobbet för att hinna se Emmas dansuppvisning med sin streetdance-grupp. Som bonus fick jag även se alla andra som dansar på Solnas Kulturskola, däribland en massa bedårande söta småttingar.


Årets dansuppvisning sker alltid på Solna Gymnasiums scen.


Redo med biljetter och pogram.


Stötte på två av de duktiga dansarna innan showstart. Michelle och Emma.


Showen är slut och alla elever från Kulturskolan får applåder.


Emma, du var kanonduktig!!! Klart bäst, om jag får säga det som en "opartisk" mamma. Hehe!


Vi var jättehungriga och Emma hade abstinens efter "donken", så det blev vår middag.

Detta var en dag som verkligen började med tråk och slutade med kul!!
Och nu måste jag vänta ytterligare ett år på att få se Emmas streetgrupp dansa igen. Snyft!

Ni var kanon tjejer!!!




 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0