Tre födelsedagar i en

Den här helgen har verkligen varit fylld av trevligheter och partajande, så idag måste jag nog göra lite nytta här hemma. Lägenheten är i stort behov av dammsugning och allmänt röj. Emma har stuckit iväg till sitt jobb och tog med mina hörlurar, så jag måste vänta tills hon kommer hem igen innan jag kan sätta igång. Jag är ju tyvärr en sån där människa som blir folkilsken när jag dammsuger om jag inte har musik i öronen.
Under tiden får jag lägga in bilderna från den trevliga lördagskvällen. Vi var hemma hos Lasses syster med familj och firade 75% av deras födelsedagar.


Två söta kusiner kramas.


Mumsig och rolig "förrättsgubbe".


















Men hur bar jag mig åt egentligen? Den enda i födelsedagsfamiljen som fastnade på kort igår var den 25% som INTE fyllde år (Rebecka). Men här syns i alla fall Ingelas fingrar! :-)


Vi spelade spel och jag & Ingela var ett oslagbart team!

Tack familjen O för jättegod mat & dryck och en supertrevlig kväll. Om inte förr så ses vi i alla fall den 5:e igen!!






 




Kommentarer
Postat av: EMMA

FYYYY FAAAANNNN!!

2010-05-10 @ 09:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0