Solna Strand is tha shit

När man tittar ut genom fönstret idag och regnet slår som spön i backen kan jag knappt fatta att jag och Emma låg i flera timmar på bryggan och svettades igår eftermiddag.
Vi åt pastasallad, låg och lyssnade på musik, slumrade lite, vaknade till när några modiga hoppade i det kalla vattnet och vi hade några riktigt njutningsfulla timmar. Jag känner mig lyckligt lottad som har så nära till vattnet och att jag på drygt 5 minuters promenad hemifrån kan sätta mig på en brygga och njuta av sommaren.


På väg till bryggan såg jag något som gladde mig som tusan...


...Mitt älskade Huvudstabad, som jag tjatat så mycket om, håller på att fräschas upp inför lördag när utomhussäsongen drar igång.
Gissa var ni hittar mig på lördag morgon, vare sig det är strålande sol eller spöregn!!?


Här varvas det med smarrig pastasallad och solning av bleka vinterben. Sköööönt!


Den underbara bryggan i flera etage. Fnns glasskiosk bredvid, badstege för att gå i vattnet och ingen sand i väskan när man ska hem.

Jag älskar Solna Strand!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Det var mysigt att sola där med dig :) det måste vi göra igen :D<3<3

2010-05-24 @ 15:53:22
Postat av: Helena

Japp, så fort det blir sol drar vi ner till bryggan igen min darling!

2010-05-24 @ 22:59:44
URL: http://helenangrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0