Kalasdag på Wallmans

Idag fick vi en massa choklad av vår nya snälla chef. Hon vet vad vi gillar!  :-)


Mums!


Och ännu mera mums!

Eftersom jag inte har ätit en enda godis sen i början på december avstod jag nu också. Duktigt Helena!
-Då kanske jag är värd ett glas vin när jag kommer hem, tänkte jag. Nåt kul måste man ju ha på "lill-lördag". Fniss!


Men då kom jag att tänka på vad som fanns i kylskåpet på jobbet.


Kalas på gång.


För Micke som har blivit "stora" pojken. Jag sa inte vuxen!!  ;-)


Vi lyckades nästan få tuffa Micke lite rörd!


Han fick bland annat ett litet "partykit".


Och en behandling på Centralbadet. Fyller man 30 så gör man, eller hur mycket var det nu igen Micke? ;-)

Tror ni att jag hoppade över tårtan? Skulle inte tro det! Jag sa att jag inte äter godis! DÄREMOT slinker det ned tårta och fika när det bjuds, och en o annan Ben&Jerry som ni kanske märkt. Hihi!

Tur att det är dan före dan före dopparedan idag. På lördag smäller det, för då ska jag i plurret och börja simma.
Det börjar bli hög tid att röra på hullet nu då semestern närmar sig och det troligtvis blir trångt i vassen! Hehe!





Kommentarer
Postat av: [email protected]

japp, jag är o lurar i vassen ...men dit lär inte du behöva komma ;)

2010-05-27 @ 08:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0