Miami Beach

Här kommer lite bilder från vår första dag i Miami Beach.


Vår hotellnyckel vill man inte gärna släpa med sig i fickan!


Så den får bo i krokodilhuset med sina kompisar när vi går ut.


Detta är den frukost som finns på hotellet. Juice, te, kaffe och bakverk. Jag som tyckte att kläderna satt trångt redan innan jag åkte!


En liten titt ner på den nästan öde stranden.


Bitte & jag njuter.


Jag ville liksom inte lämna den sköna sanden.


Men till slut blev jag ändå tvungen att borsta av sanden från fötterna och gå iväg med mina blöta byxor, nerskvätta av vågorna.


Här på den lååånga Miami Beach Boardwalken var det jättemysigt att promenera...


...samtidigt som man har denna härliga vy att titta på.


Och jag måste som vanligt stanna och njuta av allt vackert som växer.


Ett litet lunchstopp på Boardwalken.


Jag kör som vanligt med min älskade Caesarsallad.


Emma! Det finns Starbucks lite överallt!


Och här har du bildbevis på att vi har fikat på Starbucks!


Roliga hus.


Färggranna hus.


Mera blomster.


Big Pink...


Här är alla skyltdockor supersmala med "jättelökar".


Första riktiga kvällen avslutades med en omgång Hollywood på hotellet, och alla var där, även krokodilerna!

Fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: Christina

Rosa, pink och turkost, typiskt amerikanskt.

Men var är badgästerna, är det vintersäsong? Jag har inte koll på sommar/vintersäsongerna over there.

2010-11-10 @ 17:47:39
Postat av: Carita

Ser inte så varmt ut men kanske skönt klimat om man springer runt mycket. Ni shopar väl en hel del eller hur? Ni har väl inte missat Miami Vice huset där Don Johnson flög rakt igenom i filmerna från förr i världen! Annars:Jag är fortfarande avvundsjuk jag är så avundsjuk.

2010-11-11 @ 13:18:14
Postat av: Emma

Fy va kul ni verkar ha!! OMG STARBUCKS!!!!!!!! :D

Jag saknar dig och pappa übermegamycket, som ni kanske redan har märkt xD

Ge pappa en puss från mig, och gå in på min blogg, har börjat blogga igen ;) <3

Kram från din dotter som vill ha er hemma!

2010-11-11 @ 18:40:00
URL: http://elmyn.blogg.se/
Postat av: tina

fin blogg :P

kolla gärna in min me :P

2010-11-11 @ 19:30:32
URL: http://tiiinaandersson.blogg.se/
Postat av: lovisa

oh gott med fika:_D

2010-11-11 @ 19:44:54
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0