Mot Miami

Hej hopp, jag är framme!
Klockan är ca 18.00 här, och hos er är klockan 00.00 och ni ligger säkerligen hemma & sover och ska till jobbet/skolan i morgon.

Här kommer lite bilder från början av vår semestervecka.


Jag har precis ätit frukost, men detta är nog i häftigaste laget.


Chips & Fresh juice blev det i stället på Arlanda.


Traditionell bild på glada och förväntansfulla semesterfirare.


Jag säger bara en sak, kom i god tid och checka in på Arlanda om du ska hinna äta en macka här.
Man kan få vänta i upp till tre timmar!


Vi är på väg till New York och har precis fått "Cajun Chicken with yellow rice" på planet.
Veronica! Gissa vad jag tyckte? Hihi!


"Glad tant" har hamnat med två unga söta pojkar.  ;-)
Jag var lite avis på killarna som skulle stanna tre veckor i Florida.


Fritt med vin, öl och läsk på planet är ju trevligt. Hehe.
Här har jag sett fram emot en härlig lässtund under en dryg åttatimmars flygresa, och så har jag mitt klant packat en bok jag redan läst. My god vad sur jag blev när jag började läsa första sidan och tyckte jag kände igen allt. Men Hasse min hjälte och granne, lät mig läsa boken som han skulle börja med. Jag blev så glad!


I slutet av vår första flygning fick vi lite i magen igen. Man blir ju inte så hungrig när man bara sitter ner en massa timmar, men det är ändå ett kul avbrott och man får något att pilla med.
Pizza med fyra ostar och en liten glass till efterrätt.


Efter ytterligare en flygresa (på 3 timmar) från New York till Miami, och en skitläskig taxitur med en mörk snubbe som satt med ratten i bröstet (som gamla gubbar) och vinglade hit och dit kom vi äntligen fram till hotellet.

Framme!
 


Kommentarer
Postat av: Carita

Ja frukosten är ju inte vad man är van med här inte. Såg väldigt mastig ut men jag hoppas att ni fick något annat oxå. Och sängen såg ju ut som dom gör i USA. Nu får ni inte sova bort förmiddagarna utan ta vara på varje minut. Hälsa Lasse and have a nice time!

2010-11-08 @ 14:49:37
Postat av: mamma

skönt å höra av er !!!ha de så trevlit.Ringde nyss å hörde hur de var me tjeierna.Allt var bara bra .Sonja mådde fint.Kram mamma

2010-11-08 @ 16:36:33
Postat av: Emma

Åh va bra att ni är oskadda. Är det varmt där!? Här i Sverige är det kallt, och jag har fått massa prov och läxor redan första veckan innan lovet-.-

LOVE YOU!!!

2010-11-08 @ 18:52:42
Postat av: Veronica (jag själv alltså)

Vad jag tror du tyckte?? Eftersom det är någon form av utfodring tyckte du om det. Oavsett om det var flygplansmat o/e indiskt! Du är fullkomligt hopplös!! ler



Ha det nu grejt!!

2010-11-08 @ 21:51:25
Postat av: Helena Nygrund

Vera! Hihi, maten var förstås god, precis som du trodde.

Carita! Frukostbilderna var från Arlanda. Men frukosten här är ännu värre. Bara bullar!

Emma! Det är inte så varmt att man svettas. Idag har det varit mulet och det är bra för jag har bränt mig i pannan.

Mamma! Tack för att du ringer och kollar läget lite då och då.

Kram till er alla!

2010-11-08 @ 22:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0