September tolkar...

Jag tycker att September, eller Petra Marklund som hon heter, är underskattad här i Sverige.


http://www.tv4play.se/noje/sa_mycket_battre?title=september_-_vem_ska_jag_tro_pa&videoid=1103497&utm_medium=sharing&utm_source=permalink&utm_campaign=tv4play.se


Petra tolkar Thomas di Leva


http://www.tv4play.se/noje/sa_mycket_battre?title=september_-_teddybjornen_fredriksson&videoid=1097958&utm_medium=sharing&utm_source=permalink&utm_campaign=tv4play.se

Petra tolkar Lasse Berghagen.


Jag ser verkligen fram emot resten av hennes tolkningar (Lill-Babs, Petter, Christer Sandelin, Plura) under några lördagar framöver.

Kommentarer
Postat av: carita

Tjenare tjejen,

Håller nog med dig. Jag tycker oxå att hon är jättebra men vi har inte hört så mycket från henne. Hela programiden är ju jättebra. Kul att se hur andra artister tolkar andras låtar. Ser fram emot när de skall rappa det kommer att bli kul. Ja nu är jag tillbaka i Sverige och ni åker väl snart till soliga Florida. Önskar att jag hade varit i era kläder det kommer att bli så bra.

PS! kan det vara sant att Petra är ihop med Christer Sandelin det puckot! Hoppas att hon inte är så dum. DS

Hälsa family 4 (inkl dig).

2010-11-05 @ 13:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0