Tennstopet & R.E.A

Hej hopp vad tiden rusar iväg. Jag har inte haft tid att ens komma i närheten av min dator de senaste dagarna, dels pga tidsbrist men även för att jag har varit så sjukt trött efter jobbet.
Men nu är det fredag och jag jobbade halvdag idag.
Sitter just nu med färg i håret och när Lasse kommer hem ska vi sticka och handla lite smarrig fredagsmat. Tessan har beställt smördegsinbakad fläskfilé med rödvinssås, så det får det bli. Passar ju bra med lite festlig mat innan vi sticker i morgon bitti.

Och på tal om mat så var jag på en familjär "Prippsträff" på Tennstopet igår, och åt en sjukt god Caesarsallad.


Åh vad jag njöt, från första tuggan till den sista. Inte en krutongsmula fanns kvar när jag var färdig!
Det var annat än det där vidriga äcklet till Caesarsallad (med 2 dl senap på) jag åt i Kroatien.

Efter Tennstopet hastade jag & L vidare till Hamburger Börs för att titta på förhandsvisningen av föreställningen R.E.A, som för övrigt har premiär idag!


Lassepasse & Björn i baren på Hamburger Börs.


Bodil & Helenapena.


Gänget i R.E.A är jätteduktiga och skojiga, men Ola Forssmed är nog ändå snäppet bäst.
Han har en sådan mimik och ett kroppsspråk att det är få som "slår" honom.

Men nu är det dags för mig att ta tag i handling, matlagning och sen den där jobbiga packningen.
Stön, vad ska jag ha med mig??!!

I morgon bitti kommer taxin och hämtar mig, L & grannarna och kör oss till Arlanda.

Bye bye, I´m out of here!!!



Kommentarer
Postat av: annelie

cecarsalladen i kROATIEN fick du för att kommaihåg den inte för att den skulle vara god!!!!!

Åker ni redan imorgon!?!? va skitkul för er. Jag är bara lite avundsjuk o ganska glad för att det är två veckor till vi åker, har nu nästa sjuka, vinterkräksjukan!!

Du behöver inte ha med dig några kläder dom har sjukt snygga där!!!

Ha det riktigt superduper. massor kramar till er.

2010-11-06 @ 19:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0