Världens godaste lussebullar

Japp, jag och Emma har bakat "världens godaste lussebullar" idag. Så heter de i receptet i alla fall.
Nu har jag ju inte smakat så himla många olika lussebullar i mitt liv, men dessa är grymt goda och fluffiga.
Jag fick ju smaka dem för första gången hos Sari i lördags och fick mersmak, och nu har jag mina egna att slänga in i frysen. Perfekt!


Inga mästerverk kanske, men ack så goda och alldeles hemmagjorda.

Tessan sover redan och jag och Emma ska nog också krypa till kojs nu.
Lasse är på julbord med sitt jobb, på "mitt" jobb, hihi. De har varit på Wallmans Salonger och käkat julbord och fått se "Thank you for the music", och sen har de (250 brandmän) gått vidare till Golden Hits för att parta loss. Ojojoj!  :-)

Nu ska lussebullarna in i frysen och jag ska lägga mig och läsa Camilla Läckbergs "Fyrvaktaren".


Härlig läsning!


Gonatt gonatt!


Kommentarer
Postat av: Pauline

åååh lussebullar guuuu va gott>!!!

2010-12-03 @ 15:10:11
URL: http://paulinelinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0