Zelected by Houze

Idag åkte jag och några härliga kollegor till ett "homeparty" med heminredning.
Det var supertrevliga Marie som hade bjudit hem oss på en liten visning av überfina heminredningsgrejer från Zelected by House.


Magda, Aga, Bodil och jag stannade till vid en korvmoj och tryckte i oss en "Stockholmare" innan vi ringde på hos Marie.


Eva med världens sötaste lilla barnbarn, blott sex veckor gammal.
Tyvärr gick inte denna lilla goding att köpa på homepartyt. :-)


Eva, Marie, Marie & Aga.
Ståeende Marie svarar på frågor och sittande Marie verkar glad och nöjd med sina köp.
Och som ni ser på bordet så har vi både vinglas och tallrikar. Vi skulle aldrig ha ätit den där korven om vi hade vetat vad (stående) Marie skulle bjuda på. Vi fick vin, små bruschettor, räkor i vitlök & chili, ost & kex, parma mm. Varför åt jag korven innan???


Bodil sitter rak i ryggen som en fura. Tänk om jag också kunde sitta så fint, då skulle min rygg bli jätteglad.

Köpte jag något då?
Jajamensan, det gjorde jag och det får ni säkert se någon gång här på bloggen.

Nu är det sängtime! Natti natti.


Kommentarer
Postat av: Marie Nordgren

Vad roligt Helena att du tog lite bilder.

Det var en supertrevlig kväll med Er tjejer och snart kommer era fina saker....

Kram!

2010-11-24 @ 19:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0