Bättre sent än aldrig...

Bortsett från min härliga simning under utomhusbadets säsong i maj till augusti så har jag inte tränat överhuvud taget någonting detta år. Det är ju skandal!
Och simningen, den är ju inte ens träning. Den där kilometern jag simmar på morgnarna under sommaren är ju ren terapi. Alla tankar rensas medan man ligger där och simmar. Det enda som rör sig i hjärnan är bara räkning av mina längder, hur jag ska simma förbi den personen, och hur jag ska möta den osv. Nej, simningen räknas verkligen inte!
Alltså har jag inte tränat en enda gång tidigare i år, men idag hände det.
Jag kom iväg på ett spinning/pump-pass på Sjöstadens Hälsoforum, och jag lovar att lilla Vera som håller i passet höll på att ta död på mig. Men oj vad nöjd jag är med mig själv nu.
Nu är torsdagarna uppbokade kl:17.30-18.45.


Men det bara 7 månader kvar ungefär innan jag får hoppa i detta härliga plurr igen. Längtar!

Nu är det dags att inta horisontalläge i sängen, så att jag är pigg & rask inför morgondagens trevligheter, bland annat vinlotteri och mys på jobbet.

Sleep well!





Kommentarer
Postat av: annelie

duktig flicka,jag har också kommit igång med spinning så vi är duktiga tillsammans.

2010-10-21 @ 16:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0