Brolles sniglar

Idag kom det en budtjej till kontoret och levererade ett paket som skulle till Wallmans/Ladies Night.
-Undrar vad det kan vara? tänkte jag högt.
-Det är Brolles sniglar, sa tjejen.
-Öh näe, i så fall är det nog Brolles singlar, sa jag.
-Nej, de sa att det är Brolles sniglar, hävdade tjejen.

Jag började fnissa när jag insåg att hon inte ens skojade, och när hon gått tokskrattade jag.
Det var många som fick sig ett gott skratt idag när jag berättade om Brolles sniglar.
Kanske vi är lättroade, men hade ni varit där hade ni också skrattat. :-)


Det "mystiska" paketet med Brolles sniglar. (Fast det står faktiskt singlar om man tittar noga).

 
Skulle den här snyggingen...


...få en låda fylld med såna här?


Budtjejen kanske blandade ihop Brolle med Björne och hans Snigel!!??


Oavsett vilket, så fick den tossiga tjejen många att skratta idag och det var ju jättebra.

I morgon är det ljuvliga fredag och en härlig helg framför oss.

Jag avslutar med att säga god natt och mera skratt åt folket!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0