Ny header och "ny" frissa

Jaha, då har min älskade Tessan fixat en ny header åt sin kära mamma.
Och det stämmer som hon skrev, att jag inte älskar Emma mer bara för att jag har en massa bilder på henne. Jag älskar båda två helt gränslöst mycket. Och jag skulle vilja fylla min blogg med bilder på mina vackra barn, men det är som Tess säger, jag får inte lägga ut bilder på henne om inte hon själv vill det.
Visst händer det en "olycka" ibland och så "råkar" hon vara med i utkanten av någon bild, men jag skyller på att jag har dålig syn och inte såg att hon var med på fotot. (-Tessan, det där läste inte du).

Lasse kom hem från Gotland idag och vi har haft en skön kväll. Vi har bara lagat mat tillsammans och tittat/lyssnat på Idol och haft det mysigt. (När vi handlade middagsmaten slank en Ben&Jerry Cokie Dough ner i shoppingkorgen och vi får se när det intaget blir). Hihi!


Kvällens middag: Grisfilé på broccolibädd.
Kokboken är 20 år gammal och denna rätt är det enda som har tilllagats från denna bok (i vår familj), så när jag tar fram boken öppnas rätt sida av sig själv. Bra va!?
Idag skulle nog rätten ha bytt namn från grisfilé till fläskfilé, men den är grymt god, så prova den vetja!
Vi har alltid kokt potatis till!


Dagens frisyr!.
Äsch, den syns ju inte!


Lite närmare  perspektiv.
Min underbara Katarina gjorde så fina inbakade flätor på mig idag, fredagen till ära.

Nu ska jag spela Hollywood med min familj, så ha en fortsatt skön fredag.

Love you all!





 






Kommentarer
Postat av: annelie

va kul att ni har anammat hollywood, tänker tvinga hela familjen att spela nån kväll, inte så lätt att få med sonen nu när jag fått kvinnlig konkurrans.

kramissssar Annelie.

2010-10-21 @ 16:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0