Massa tjejer...

Igår var jag en tråkmåns efter middagen och låg bara i soffan och tittade på TV under kvällen. Jag orkade inte ens logga in på min lilla dator. Men det är rätt skönt att ha en sån kväll ibland.
Idag däremot har jag varit på lilla Veras grymma spinning/pump-pass igen.
Tänk att jag fördubblade min träning med 100% förra veckan, från noll till ett pass. Och den här veckan har jag fördubblat mig igen! Jag simmade i tisdags och tränade hos Vera idag.
Men det här med dubblingen kommer inte att bli någon återkommande händelse, men ett pass till i veckan av något slag skulle jag nog vilja klämma in. Troligtvis blir det ytterligare en morgonsimning, för det är ju liksom min grej.

I morgon ska göra allt annat än att träna, be so sure! 
Jag jobbar förstås som vanligt, men under dagen blir det en liten happening. Vi ska nämligen ta avsked av vår kollega Veronica som lämnar oss och flyttar till Spanien för att bli mäklare. (Är ni i köpetankar så förmedlar jag gärna kontakten).
Det är ju roligt att fira Veronica och kul för henne som ska börja ett nytt spännande kapitel i sitt liv. Men samtidigt är det tråkigt att en skön och go kollega lämnar oss. Men vi kommer nog att hålla kontakten ändå och komma med glada hurrarop när hon säljer en massa lägenheter i Spanien. Hoppas att hon inte glömmer bort svenskan bara. ;-)

På kvällen är vi ett helt gäng från jobbet som ska gå på Ladies Night och förlusta oss.


Mer om det kommer säkert senare..

Och på lördag ska jag och L på någon slags vin- och champagneprovning på Grand Hotel. Jag har ingen aning om vad det innebär, men hör jag talas om champagne är jag med! Hihi! Lär ni också få höra mer om.

Nu ska jag riva ut garderoben för att hitta någon gammal "trasa" att ta på mig i morgon. Det brukar inte vara det roligaste nöjet...

En underbar helg till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0