Berg flyttar in

Idag var det säsongspremiär för ett av mina favoritprogram på TV, Berg flyttar in.
Carina Berg är otroligt vacker, en duktig programledare, rolig och verkar så jordnära & okomplicerad.
När hon "flyttar in" så ställer hon alltid de där frågorna som även jag undrar över.

Ibland finns det ju tävlingar där man kan få träffa en kändis och äta middag tillsammans osv, och om jag fick chansen skulle jag lätt välja Carina. Jag tror att vi skulle ha skit-trevligt.
Jag förstår varför Kristian Luuk är kär i henne!




Nu ska jag kika in lite på Tradera och kolla om det finns något jag har missat att jag behöver, hehe!

Natti natti för idag.


 


Kommentarer
Postat av: Christina

Visst har Carina blivit snygg sen hon låtit håret växa och lagt på sej några kilon? Hon var alldeles för spinkig och kantig tidigare.

2010-09-25 @ 12:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0