Igår...

...var det exakt två månader kvar tills vi sticker!!!!
6 november drar jag, Lasse och våra grannar en vecka till Florida. Great!
Vi har aldrig varit i USA så det kommer att bli jättespännande. Egentligen är en vecka i minsta laget, men så blir det nu. Måste spara mer pengar för att kunna vara längre tid och nästa gång vill vi till The Big Apple-New York. Men en sak i taget, nu börjar vi med Miami Beach.


Här ska vi bo och det är bara ett par hundra meter till havet, nice.

Men än så länge känns det väldigt avlägset och overkligt att jag Helena, ska åka till Florida. Sist jag över huvudtaget flög någonstans var för fyra år sen och då åkte vi till Kanarieöarna. 

Passet är i alla fall "fit for fight" och idag kom en bikini jag köpt på min favorithandelsplats Tradera.


Sitter perfekt och får följa med till Miami Beach.

Nu ska jag dricka upp mitt te, och sen krypa ner i en härlig renbäddad säng och läsa lite.
I morgon är det onsdag och en ny härlig dag.
Sov gott!




Kommentarer
Postat av: Sofia

2010-09-07 @ 22:35:39
Postat av: Sofia

Va avis jag blir jag har inte heller varit till USA men det finns på önskelistan

2010-09-07 @ 22:38:09
Postat av: Christina

Men HO! som vi säjer i Molpe! De va som katten!

2010-09-08 @ 09:26:18
Postat av: AnnaLeena

Det låter härligt:)Kram

2010-09-08 @ 13:06:50
Postat av: Carita

Det var som fan. Önskar jag hade en biljett oxå. Har varit där och det är "nice" (och det är bara förnamnet).

2010-09-08 @ 15:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0