Kan man ha det bättre?

Jag känner mig fortfarande glad och lycklig efter vår mysiga lördag hemma hos Carin, Niklas & Flavia.
Finns det något bättre än att umgås med fantastiska, underbara, levnadsglada människor? Jag tror inte det!


Här ska det klyvas och rensas hummer.


Sådärja. Nu väntar de tomma skalen på att få tillbaka sin fyllning i ny form, innan gratinering.


Såsen som innehåller grädde, vitt vin & dijonsenap ska kokas länge, 30-60 minuter. Tills den blir riktigt krämig.


Här hackas hummerkött, vitlök och champinjoner.


Massa västerbottenost på och skjuts in i ugnen.


Lite mys i soffan i väntan på maten.


Lasse & Carin


Jag & Niklas


Finaste tjejerna Carin och Flavia.


Lite vätskepaus under matlagningen.


Utfodrad gullunge.


Det vankas fisksoppa och vitlöksbaguetter.


Är den verkligen helt slut?  Hihi


Mjölk is tha shit, tycker Emma.


Hungriga eller!?


Emma posar för ovanlighetens skull! ;-)


Nehe du! Det är några månader kvar tills du får smaka.


Lite "Hollywoodspel".


Lasse "våldför" sig på Niklas gitarr. :-)


Det vankas chokladfondue med supersmarriga tillbehör.

Tack ni underbara människor för att ni ville leka med oss i lördags. Jag älskar er!








 


Kommentarer
Postat av: Carin

Det är ju verkligen vi som ska tacka! För att ni tog initiativet, kom över med massa god mat, bra recept, roligt kortspel och för att ni är så härliga och roliga att umgås med! Vi hade en kanonkväll och det var riktigt kul att få lite egentid ihop.

Tack tack fina ni, vi älskar er också!

2010-09-20 @ 08:22:43
Postat av: Niklas

Den lördagen går till historien som en av dom gottigaste lördagarna på länge. Själsligt å smakligt! Få förunnat att ha vänner som ni! Älskar er oxå!

2010-09-20 @ 14:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0