Snart show igen

På väg hem från jobbet idag:


A-lagarna har "grillparty" i Koleraparken, eller vad gör man inte för att värma sig!?

Tisdagen är snart avklarad, och lugnet har lagt sig hos "Lindgrunds".
Emma har stuckit iväg på någon fest som hennes gymnasium ordnat, efter årets fotbollsdrabbning mellan VGY (Värmdö Gymnasium) och KGY (Kärrtorps Gymnasium). Har ingen aning om vilka som vann!


Nu får jag väl skäll för att jag lägger ut den här bilden på henne (jag vet aldrig vilka bilder hon är nöjd med).
-Men Emma, du får skylla dig själv eftersom du norpade min kamera. :-)

Lasse kollar på fotboll, Tessan sitter vid sin dator och jag sitter vid min. Jag är proppmätt efter en härlig middag med fläskkotletter (kände att det var länge sen), potatis, kantarellsås och en härlig sallad.
Vi ska strax dricka vårt dagliga kvällste.
Och i morgon är det dags för nästa show. Då ska vi gå på Chinateatern och se Magnus Ugglas Revy.

Skön tisdag på er

Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0