Stackars föräldrar, eller...?

Egentligen borde jag inte berätta det, men jag har sett "Kungarna av Tylösand" ikväll.
Fy fasiken vad svinigt ungdomarna betedde sig. Jag undrar om deras föräldrar är stolta över sina barn nu, eller finns det en anledning till att de är som de är? Har dessa "barn" fått någon uppfostran över huvudtaget, eller kanske bara en ny bunt pengar hela tiden?

Nej usch, jag tänker inte slösa mer tid på det programmet! Jag går och fixar i ordning min matlåda till i morgon i stället.


Hemmagjorda chicken nuggets med lite tillbehör. Mums!

Lill-lördag är snart slut och det är dags att tänka på "refrängen".

Hörs i morgon igen!

 


Kommentarer
Postat av: Christina

Bra att de är hemmagjorda, såg ett program i TV där det visades hur de tillverkas industriellt. Det var han, James Oliver, som gav oss nåt att fundera över. Aldrig mera chicken nuggets köpta i butik!

2010-09-09 @ 14:37:39
Postat av: Kussen Carita

Ja och tänk när de vaknar upp ur fyllångorna några år äldre och inte får jobb beroende på deras "coola" uppträdande nu. Nä lagom är bäst.

Jag såg oxå programmet och det var nog det värsta programmet hittills.

2010-09-10 @ 15:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0