Lite kloning skulle behövas

Vilken dag! Jag har bara sprungit hit och dit känns det som.
Eftersom Lasse flög till Gotland idag blev det körigt för mig.
Jag skyndade mig från jobbet för att möta upp Tessan, som skulle på sin första konfirmandträff. När jag "lämpat" av henne där, ilade jag hem och hann bara slänga in min väska i hallen, för att sen springa vidare till hennes föräldramöte i skolan. När det var avklarat sprang jag hem och klädde på mig lite mer kläder och hastade vidare för att hämta Tessan. Jag vill inte att hon ska gå hem själv så sent på kvällen, för det är verkligen kolsvart ute.

Väl hemma slängde jag i mig lite middag...


Inte speciellt kulinariskt va, men väldigt bra när man är "on the go", eller när man får tid att äta sin middag kl:21.30.

Hoppas att ni åt något roligare idag!
Nu avslutar jag nog den här dagen med en kopp gott te.

I morgon blir det definitivt lite lugnare tempo.

Sov gott!










Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja roligare "middag" har man sett...

Själv var jag på vinprovning och provade 6 viner, så jag är lite på kanlen just nu....

God mat fick vi också



God natt!

2010-09-28 @ 23:00:22
Postat av: Anonym

din dotter emma går ju alltid hem själv från fotbollen i mörkret... aldrig tänkt på att möta henne varje gång??

2010-10-06 @ 12:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0