Årets första mjukglass

Usch vad orättvist det kändes i morse, att resten av familjen fick ligga kvar i sängen när jag tvingades gå  till jobbet. Jag vill också ha påsklov och bara njuta av det fina vädret!
Men det är ju en ganska kort arbetsvecka och jag hoppas att även jag hinner få lite sol på näsan.

Efter avslutad arbetsdag åkte jag och L till Citygross och handlade lite mat inför påsken.
Där köpte jag även årets första mjukglass, mums. Av alla glassar som finns är mjukglass med vaniljsmak det godaste jag vet.


(Bild lånad från Google)

Nu under kvällen har jag dammsugit, medan L lagade mat. Jag har tvättat en hel del av alla vantar, mössor och sjalar innan de läggs undan till nästa säsong.
Har även tittat på "Mamma byter bo" på TV, hjälpt svärmor med att lägga in lite annonser på Blocket osv.

Nu är det hög tid för en balja nyponte och sen ska jag fortsätta med min skitdåliga bok.
-Ja, det är fortfarande samma bok som jag skrev om 21 mars! Då hade jag kommit en knapp tredjedel i den och nu har jag hunnit läsa halva. Jag är envis som en röd gris och jag vägrar ge upp.  :-)

Natti natti finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0