Födelsedagsmiddagen

I torsdags när jag fyllde år hade jag ingen lust att laga mat (ville leka lyxtant, hihi), så vi gick till vår favoritrestaurang in the neighbourhood, Hongthai. Det är nog den enda restaurangen där alla fyra i familjen njuter av maten. Till skillnad mot mig så är vissa individer i familjen väldigt matkräsna.

Vi hade en jättemysig kväll med god mat, trevliga samtal utan att en störande tv står på och mycket skratt.













Vilken härlig och kärleksfull födelsedag jag hade, med ett evigt firande dagen lång!
 


Kommentarer
Postat av: Elvira

Låter underbart, och av bilderna att döma så var det ju verkligen det också.



Kram Elvira

2011-04-10 @ 15:58:42
URL: http://elviraspekulerar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0