I am number four

För några dagar sen reserverade jag & L platser på bio, då jag hade två biljetter som bara gällde till i morgon och man vill ju hinna utnyttja dem.
Vi bestämde oss för att se I am number four på Skärtorsdagen.
Idag berättade Emma att hon skulle gå på bio med sina kompisar. Gissa vilken film, gissa vilken biograf och gissa vilken tid? De skulle självklart gå på samma film som jag & L.
Och när vi sätter oss i salongen har de fått platserna precis framför oss! Vad är oddsen för det!?


Detta var en film helt i min klass. Emellanåt var den så spännande att jag skakade, och sen skrattade jag och jag hann till och med fälla ett par tårar. Och när de där tårarna kom kände jag att någon tittade på mig både från raden framför mig (Emma) och från sidan (Lasse).
Min familj känner mig rätt bra va!

Nu är det dags att dra sig tillbaka så att man är pigg på den låååånga fredagen.
En riktigt glad påsk till er alla.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Vilket roligt sammanträffande med Emma och bion.



Du får en riktigt fin och härlig Påsk nu!



Kram Elvira

2011-04-22 @ 09:30:17
URL: http://elviraspekulerar.blogspot.com/
Postat av: Elvira

Vilket roligt sammanträffande med Emma och Bion.



Ha en riktigt härlig och Glad Påsk med dig.



Kram Elvira

2011-04-22 @ 09:32:47
URL: http://elviraspekulerar.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag tyker i am number four äger

2011-04-25 @ 13:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0