Jag är så vanlig

Idag har jag tittat på Mamma byter bo och tycker att det är ganska kul, eftersom man verkligen har hittat såna exceptionellt olika familjer. Jag känner mig så otroligt vanlig och "Svenssonaktig" när jag tittar på programmet.

I torsdags när jag fyllde år kände jag mig också helt vanlig och ganska oglamorös när jag kom till jobbet, för då möttes jag av denna syn:


Någon hade glömt ett fönster öppet under en väldigt blåsig natt, och det var bara att sätta igång med grovgörat.

Och nu blir det en vanlig avslutning på kvällen med mitt vanliga supergoda nyponte, som jag aldrig tröttnar på.

Natti natti alla goa!


Kommentarer
Postat av: Maräng Form

Men det som är vanligt för dig kanske inte är vanligt för mig och så vidare... :-) så vem är vanlig egentligen?



Ha en fin dag!

Elina

2011-04-12 @ 12:50:21
URL: http://marangform.blogspot.com/
Postat av: Josefin -Happy Days- (VI BYGGER HUS!!)

Ja jag känner med att det ligger rätt i tiden för henne nu att skolas in, har börjat märka av hennes vilja och envishet med så jag misstänker att det hade blivit jobbigt o vänta längre, trotsen börjar ge sig till känna. ;-)



Många kramar

2011-04-12 @ 21:30:02
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0