Sneak peak

Här får ni en liten "sneak peak" på vart jag och L ska i morgon.


Har själv aldrig varit i denna lilla "håla" och jag ser fram emot att utforska den lite.
Jag har redan upptäckt att de har ett par sekondhandaffärer och dit kommer L att bli tvingad vare sig han vill eller ej, hehe.
Det kanske inte är fullt så grönt och frodigt som på bilden just nu, men jag tycker att det ser riktigt mysigt ut och jag hoppas att man kan gå en härlig promenad i det fina vädret jag har förbeställt. :-)
Någon som vet vart vi ska?
(Ledtråd, det är ca 10 mil från Stockholm till denna plats).

Kram


Kommentarer
Postat av: Carina

Nyköping? Västerås? :) Malmköping? Eller kanske Malmköping är längre....

2011-04-15 @ 15:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0