Sommarlovsmördaren var jag...

Reklam på internet som börjar låta så fort datapilen råkar komma i närheten av den. Antingen så kommer det öronbedövande musik, eller något irriterande droppande ljud! Damn you!


Godistjyvar! Som stjäl godis från oskyldiga barn på huvudstabadet! Bara för att ni inte orkar gå och handla godis själva!


Sommarlovsmördaren som tvingar mig att gå till fritidsgården och äta lunch varje dag! Det innebär: Ingen sovmorgon på sommarlovet!


Noppsarmamma som kommer fram med pincetten när man som minst anar det! Och fastän jag säger att jag är nöjd med mig själv, så säger hon att mina ögonbryn liknar Mcdonalds M!


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Detta är en del av ett blogginlägg min yngsta dotter gjorde för ett par år sen, där hon hissade och dissade.
Som ni märker är detta hennes dissningar, och jag är både nopsarmamman och sommarlovsmördaren.
Vad hemsk jag verkade vara va!? ;-)
Jag läste upp detta för T idag och hon skrattade gott, så hon har väl inte fått allt för mycket men kan man förmoda, hehe.
Jag hoppas att hon sätter igång med bloggningen igen, för hon får mig alltid att skratta när hon skriver och jag älskar hennes humor.

-Tess, börja blogga igen, PLEASE!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0