Stavningsproblem

Hej på er, hoppas att ni som är lediga har haft det skönt ute i solen idag.
Själv har jag jobbat och efteråt shoppat lite smått till hemmet.
Hittade lite både på Inn&Finn, Indiska och lite ljus från ÖoB.
På väg hem blev det som vanligt en tur till "min" Vi-butik, och de har helt seriöst problem med stavningen.


Finn två fel!

Kommer ni ihåg förra gången jag blev lite småfnittrig i samma affär!?

Jag säger som jag sagt förut, visst kan även jag stava fel eller vända på bokstäverna, men varför kan inte den som gör skyltarna på denna Vi-butik be någon korrekturläsa innan saker och ting går i tryck!?

För att roa mig kanske!  :-)

Godnatt raringar!


Kommentarer
Postat av: Pauline

hahah sånt där får man ett gott skratt åt! XD

2011-04-20 @ 00:23:09
URL: http://paulinelinis.blogg.se/
Postat av: Elvira

Haha, älskar sånt där.. humor i vardagen.

2011-04-20 @ 09:02:13
URL: http://elviraspekulerar.blogspot.com
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Hihi, så full i skratt jag blev när jag läste skyltarna, ja det var en hel del där. :-D Har själv slarvfel i bloggen som lätt blir när man ska försöka vara snabb, oftast går jag däremot tillbaka o rättar till efteråt. Men i en butik där de skyltar borde de se till att det blir rätt, kanske fel person satt sig på tryckeristolen där? ;-)



Vill att du ska veta att dina kommentarer alltid gör mig lite extra glad, du verkar vara en så härlig o fin människa, tack för alla fina rader!!



Många kramar och hoppas din påskvecka är fin!

2011-04-20 @ 12:08:06
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0