Good bye 45!!!

Snart ska jag se "Off the map" på TV och bara slappa i... sängen, för i vardagsrummet är det fotboll för hela slanten.  :-)
I morgon fyller jag år och jag blir antagligen en av Sveriges barnsligaste 46-åringar!
Jag älskar att fylla år och har aldrig haft någon åldersnoja.
Det måste vara min mammas förtjänst, för så länge jag kan minnas har hon aldrig klagat över sin ålder och det är en gen som jag är väldigt stolt över att ha fått ärva. Tack mamsingen!

Precis som de flesta andra har jag massor med önskningar men när det väl är dags kommer man inte på en enda.
Men här är ett par som jag väldigt gärna skulle vilja ha:


En golvkandelaber.
Lasse säger att vi inte har plats, men jag lovar att jag kan fixa det om jag får en sån.  ;-)


Vanilla body mist från Body Shop.
Selma på jobbet skulle säkert bli väldigt glad om jag fick en egen så att jag inte springer och lånar hennes hela tiden.


Svarta pumps.
Jag äger inte ett par svarta pumps och det måste väl ändå alla tjejer ha som bas i sin garderob!?
Har inte provat dessa från Scorett, men måste nog iväg och göra det. De ser ut att vara så sköna, med lagom klack och lite platå fram som jag efterlyser.

Vad vill jag ha mer?
-Jo, jag vill: ha "gröna fingrar", vara skitbra på inredning, vara smal & snygg, kunna laga mat som Kajsa Warg utan recept, vara sportig som fan, vara ett språkgeni, vara morgonpigg och you name it.
 
Just nu känns det som att de tre första önskningarna inte borde vara omöjliga, hihi.  
Får se om jag blir firad i morgon bitti, för min käre sambo är inte mycket för födelsedagar, trots att han är två år yngre!
Men jag vet att det blir tårta på jobbet i morgon, för jag har själv beställt, hihi.
Fast det är inte mig vi ska fira, utan vår bästa Aga som fyller 50 år på fredag, men när man fyller den eminenta åldern 50 bjuder jobbet på en ledig dag och då smiter hon från oss vår fina pingla.



Kommentarer
Postat av: Louise

Ha nu en jättefin födelsedag finaste du! Tusen kramar!!!

2011-04-07 @ 02:10:13
URL: http://blogg.amelia.se/big-ass-fashion/
Postat av: Josefin -Happy Days- *Vi bygger hus*

Hoppas din födelsedag varit helt fantastisk! Så där ser jag på åldern med, det ska väll inte vara sorgligt att man blir äldre o får möjlighet att leva, nej varje år ska firas med fanan högt!!



Kramar på dig!!

2011-04-07 @ 21:04:35
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0