Wallenbergare

Efter jobbet stack jag en snabbis in till stan och handlade lite presenter till en viss tjej som fyller 15 år i helgen.
Köpte även fint presentpapper och snören, för gamla julpapper på födelsedagspaket går inte an.

Stackars Tessan (blivande 15-åringen) är inne på sin tredje sjukvecka nu. Idag var hon så dålig att hon missade sin prao, tandläkartid för att spänna tandställningen och en gudstjänst inför konfirmationen. Men är man riktigt sjuk så är man.
Det blir nog ingen prao för henne i morgon heller tyvärr.

Men vi har ätit riktigt smarrig mat i kväll.
För att ha råd med vårt stundtals "lyxiga" leverne ;-) kollar vi extrapris på mat varje vecka, och den här veckan har Vi-butikerna billig kalvfärs. Och då blev det förstås Wallenbergare till middag!


Jag handlade närmare 1,5 kg kalvfärs, så nu har jag & L ordentligt med matlådor också, perfekt!

Dags för te innan jag lägger mig på min älskade spikmatta.


Ett av mina bästa köp någonsin.
Medicinskt mirakel eller ej, skit samma, jag somnar som en stock varje kväll på denna vassa sak!

Tea time!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0