Filmtime

Nu har jag snart jobbat i två veckor redan, efter min härliga semester. Jisses vad tiden går fort!

I morgon är det fredag och efter jobbet blir det lite mathandling och sen lite mys & chill hemma.
På lördag händer det andra grejer, men det får ni höra om senare.

Ikväll har vi kollat på Svinalängorna och det var verkligen ingen upplyftande film. Jag satt och snyftade en hel del, trots att jag tidgare har läst boken.


Hemsk film med fantastiska skådespelare.

För några dagar sen såg jag en annan otäck film, Black swan.


Natalie Portman är sjukt bra i denna film. Hyr den, men var medveten om att filmen är riktigt obehaglig.

Nej, nu har jag fått min dos av depparfilmer och det börjar bli dags att hyra lite mer glada och energigivande filmer.
Har ni några tips?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0