Min nya kompis

Det är fredag, västerbottenostpajen är färdig och står och svalnar lite, löjromen är på tining, vita vinet på kylning och jag leker lite med min nya kompis!

Kan jag få lov att presentera...


...min nya fina, vita och blanka vän iphone 4, så blank att till och med jag och min älskade kamera syns i glaset.

-Ja, jag vet att iphone 4 har funnits så länge att iphone 5 är på intågande.
Men för mig som verkligen inte är ett teknikfreak (äger inte ens en platt-tv hemma) är detta en stor händelse och jättehäftigt.
Och anledningen till köpet, är att min gamla Ericsson dog i exakt varje samtal fast batteriet var fulladdat, och det blev faktiskt ohållbart till slut.
Så nu håller jag på och lär mig Apple världen, och jag lovar att det finns en hel del att försöka få in i min "hårddisk" gjord av teflon (inget fastnar, hihi).

Jag önskar er en jätteskön fredagkväll!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Välkommen in i iPhone världen.... Jag har en men det är väl den modernaste teknikpryl jag har. Jag har inte heller platt-TV, PC:n är 5 år gammal (men fungerar) och radion är gammal. Har aldrig förstått detta med att göra sig av med saker som fungerar bara för att det kommit något nyare och häftigare. Måste dock köpa ny dammsugare och det är det minst häftiga i teknik väg man kan tänka sig....



Trevlig Helg!

Sofia

2011-08-13 @ 09:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0