Partaj i Hyttan

I lördags gick vi upp tidigt för att åka till Jädraås/Ockelbo och ha lite skoj, och framför allt för att fira min fina svåger Janne som fyllt jämnt.
På vägen upp stannade vi till vid Gävlebro och åt mat, och där tyckte jag mig se Thomas di Leva sitta.


Vi har installerat oss i vårt rum i "hönshuset" och jag har hittat en mysig fönstersmyg.


En liten promenad i området innan vi gör oss i ordning.


Här i Hyttan ska vi (över 60 personer) festa loss ordentligt ikväll.


En liten smygtitt in genom fönstret till Hyttan.




Här kommer det säkerligen att stå några tjejer och köa!


Blomsterflicka.


Hyttan från en annan vy. Det är så vackert och rogivande här.


Lite fika på farstukvisten.


Där kommer Margareta.


Här packas det in dricka i bilen, för vidarefärd ner till Hyttan.


Dags att börja piffa sig lite, och vad är väl bättre än att förfriska sig med finsk "skumppa" under tiden!?


Klockan är 17.00 och nu börjar festen strax. Becka & Mickis fixar rosa bubbel åt oss, mums!



Folk börjar inta sina platser.

Och nu följer en rad (mest knasiga partybilder) utan text.



















Ja, som ni märker hade vi galet kul, och då var ändå inte kameran med på slutet när vi blev ännu knasigare, hihi.


På söndagen var det rätt skönt med en liten promenad och vi passade på att titta in på loppisen i Jädraås.


En skön detaljstudie som jag ville föreviga!

Ja det var en riktig hejdundrande fest som Janne & Ingela fixat.
Tack snälla för att vi fick vara med!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahaha skon sitter på patrics bil!

2011-08-17 @ 17:39:30
Postat av: Helena

Hihi, jag förstod det!

Kramis H

2011-08-18 @ 09:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0