The Studio

Idag har jag varit med mina fina döttrar på The Studio där de har blivit fotograferade.
Man kan gott säga att detta är lite annorlunda mot de vanliga skolfotografierna som man köper varje höst och sen ger till mor/far-föräldrar i julklapp.
Många av er vet att jag näst intill varit förbjuden att fota Tessan, men i förrgår blev hon av med sin tandställning och nu jäklars ska det läggas in bilder på båda mina tjejer.
Och eftersom jag är Emmas & Tessans mamma är det svårt att vara opartisk här, jag är så stolt över mina flickor.
Här kommer lite bilder från dagens fotografering.









Dessa godingar är mina och bara mina! Ok de är ju faktiskt Lasses också, hihi.

Puss mina älsklingar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://youtu.be/YRn5d0a4Puw



Här är din kopia, ni ser exakt likadana ut!

2011-08-19 @ 01:27:58
Postat av: lisa

Vilka fina bilder (och döttrar)! Fick inte mamma vara med på någon bild =)? /Lisa

2011-08-21 @ 16:12:12
URL: http://lisasgodbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0