Julen över

Hej på er och god fortsättning.
Hoppas att ni har haft en fantastiskt fin jul.
Jag har haft det så skönt och njutit av en härlig gemenskap med familj, grannar o vänner.
Och jag måste ha varit vääldigt snäll så mycket fina julklappar som jag fick.
Måste ju fota och visa några av dem sen.
Idag är det jobb och tillbaka till rutiner och nyttig mat, hihi.
Men jag har en känsla av att denna korta arbetsvecka kommer att rusa iväg, och vips så är det dags att fira nyår med bästa vännerna.
En härlig tisdag till er vare sig ni jobbar eller är lediga!


Kommentarer
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

God fortsättning på dig med bästa Helena! Här slappas det i soffan för fullt nu, men jag misstänker att jag måste slita mig för lite frukost ändå.



Kram kram

2011-12-27 @ 09:54:20
URL: http://www.elviraspekulerar.se
Postat av: Sofia - Hildas Hem

Ja, julhelgen bara rusade förbi. Här är det också jobb som gäller och snart är det nyår :)



Jag önskar dig en fortsatt fin dag!

Kram Sofia

2011-12-27 @ 12:39:40
URL: http://www.hildashem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0