Lite julmys

Gud vad skönt, för jag är ledig i morgon.
Jag och L firade in helgen genom att träffas på Kajsas Fisk och äta deras goda fisksoppa med aioli och ett glas vitt.
Sen åkte vi hem och ruljansen i köket började;
Jag gjorde lakritskola, Lasse fixade julskinkan, och sen kom Emma och skulle koka knäck (jag tror att hon har förstått varför jag drar mig för att göra just knäcken, för hon blev jättetrött i armen av rörandet och sen blev det mycket kladd).
Och mitt i alltihop så måste vi ju provsmaka julskinkan på ett gott bröd med en julöl/julmust till.
En härlig torsdagskväll!


Kommentarer
Postat av: lollo & annelie

tips när ni gör knäck: Använd tappevää kanna, så slipper du kladdet ;)

2011-12-23 @ 21:04:26
Postat av: lisa

God Jul min bästa bloggläsare! Blir så glad för dina fina kommentarer. Snygga kolor lyckades du få ju =) Kramar Lisa

2011-12-24 @ 08:24:56
URL: http://lisasgodbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0