AW med nya kollegor

Idag var jag på en riktigt trevlig Afterwork hos våra blivande kollegor 2Entertain och Hansen.
Egentligen är vi redan kollegor, men de har inte flyttat in hos oss ännu, och vi har inte hunnit lära känna varandra ordentligt.
Men att de bjöd in oss på en AW i sin tillfälliga boning gör det ju inte direkt svårare att tycka om dem. Det var ett jättehärligt initiativ och de hade ordnat det så mysigt och trevligt på alla sätt och vis.


Inte brukar man väl ha med sig presenter till en Afterwork, men det här var ju inte vilken AW som helst.
En liten symbolisk present bara.


När vi kom in i entrén kände vi oss hemtama med en gång när vi såg de vinröda draperierna.


De hade dukat upp med en massa gott som vi fick ta för oss av; rött & vitt vin, öl, goda korvar, oliver, en massa snacks osv. Vilken fest vi hamnade på!


Hansen är ju ett eventbolag och det märktes. De hade med hjälp av samarbetspartners fixat dit en massa kul
spel, så nu blir det en detaljstudie av olika koncentrationsnivåer, hihi.
 



                                                                          



Två glada pinglor som jag hade sällskap med till Gullmars.   (Magda & Marie).

2Entertain & Hansen, tack för en supertrevlig AW!
Det blir svårt för oss att kontra med något likvärdigt, men vi ska i alla fall ordna till ett ordentligt vinlotteri till våren, och då hoppas jag att ni vill vara med.


Nu är det nog sängdags, men jag känner mig lite sorgsen eftersom jag inte har en spännande bok som väntar på mig längre. Läste precis ut Vyssan Lull av Carin Gerhardsen, och vet inte vad jag ska läsa nu. Snyft!
Vad läser ni? Något hett tips?

I morgon är det träning och på fredag är det KRYSSNING med ett gäng av mina härliga abetskompisar. Ska bli så kul!
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0